VOLTAJ

Una dintre cele mai apreciate trupe din Romania, dar si din Craiova, VOLTAJ, si-a facut aparitia pe scena amplasata in piata Mihai Viteazul, cu ocazia Zilelor Craiovei 2016 editia a XX-a.

VOLTAJ este o trupa romaneasca pop-rock. In 2005 VOLTAJa castigat premiul “Pentru cea mai buna prestatie a unei trupe romanesti la premiile MTV Music Awards”, iar la 10 ani distanta, trupa romaneasca pop-rock a reprezentat Romania la Concursul muzical Eurovision cu piesa “De la capat”, clasandu-se in finala pe locul 15 din 27 de tari.

In urma cu o saptamana pana sa inceapa Zilele Craiovei 2016, editia a XX-a mi-am incercat norocul si am trimis un mail, catre trupa romaneasca pop-rock, VOLTAJ, prin care mi-am expus dorinta de a imi acorda un “mini-interviu”, fie el si in varianta electronica.

Am ramas placut surprins, sa vad ca o trupa de nivelul lor sa imi raspunda la mail si sa fie de acord cu setul de intrebari si sa primesc si raspunsurile lor.

Pe aceasta cale, le multumesc pentru fair play si profesionalismul de care au dat dovada.

Mai jos aveti setul de intrebari impreuna cu raspunsurile trupei Voltaj.

 

Costinel Mitrache Photography: Cand v-ati descoperit pasiunea pentru muzica? Cum a inceput povestea?

VOLTAJ A fost demult, nu ne mai aducem aminte… 🙂

COSTINEL MITRACHE PHOTOGRAPHY Cine v-a indrumat in cariera voastra artistica?
 VOLTAJ Idolii nostri.

COSTINEL MITRACHE PHOTOGRAPHY Ce sfaturi i-ati da celor care se afla la inceput de cariera muzicala?
VOLTAJ Indrazniti sa visati si s-ajungeti acolo unde va doriti! Nu este un drum usor, dar este foarte frumos.
COSTINEL MITRACHE PHOTOGRAPHY Care credeti ca sunt secretele longevitatii carierei unui artist sau trupa?
VOLTAJ Nu credem ca exista o reteta universala. Noi intotdeauna ne-am gandit sa facem piese frumoase, sa fie pe placul publicului, iar restul a venit de la sine.
COSTINEL MITRACHE PHOTOGRAPHY Ce sentimente aveti atunci cand terminati de compus o piesa?
VOLTAJ Avem o satisfactie enorma si multa nerabdare pana vedem reactiile fanilor nostri cand o vor asculta la concerte.
COSTINEL MITRACHE PHOTOGRAPHY Ce anume va inspira cand compuneti o piesa?
VOLTAJ Toate piesele noastre sunt inspirate din ce am trait sau am simtit la un moment dat si uneori din vietile celor apropiati.
COSTINEL MITRACHE PHOTOGRAPHY Cum va petreceti timpul liber?
VOLTAJ Ne place sa stam alaturi de familie, sa calatorim, sa facem sport…nimic iesit din comun 🙂
COSTINEL MITRACHE PHOTOGRAPHY Daca ati avea ocazia sa intoarceti timpul, care este varsta pe care ati vrea sa o retraiti?
VOLTAJ20 ani
COSTINEL MITRACHE PHOTOGRAPHY Care este princpiul dupa care va ghidati in viata?
VOLTAJ Fiecare clipa merita traita din plin, pentru ca viata e frumoasa.
COSTINEL MITRACHE PHOTOGRAPHY Cateva randuri pentru cititorii nostrii?

VOLTAJ 

Sa va traiti mereu viata ca la 20 ani!

Multumim!
