Targul de nunti “Wedding Fever” 2016
Editia a VII-a 
Targul de Nunti “Wedding Fever” organizat in acest an, a ajuns la cea de a VII-a editie, devenind un eveniment de referinta, atat pentru Craiova, cat si pentru intreaga regiune a Olteniei.
De aceasta data, am avut si eu ocazia pentru prima data sa particip, la un eveniment dedicat exclusiv doar furnizarilor din domeniul evenimentelor, reusind si de aceasta data sa atraga zeci de expozanti.
La targul de nunti, am avut ocazia sa particip alaturi de colegii de la Camera Media si prietenii de la Evenimente Fermecate, unde am cunoscut o multime de oameni, atat din domeniul meu, foto-video, cat si din alte segmente dedicate organizatorilor de evenimente.
In cadrul evenimentului, s-au organizat si diverse workshop-uri la standurile expozantilor, expozantii care erau pe machiaje sau coafuri, au aranjat cateva modele, urmand ca fotografii sa le fotografieze in rochii de mireasa ale furnizorilor, Moda Aliss si Noela Style.
Echipa evenimente Fermcate, a avut grija sa destinda atmosfera cu diverse dansuri atat traditionale cat si internationale.
La incheierea celei de a VII-a editie, organizatorul evenimentului, Irina Butnariu, de la Event Fever a organizat o tombola prin care vizitatorii au castigat premii oferite de catre expozanti.
Evenimentul a fost promovat exclusiv de catre agentia de publicitate, Camera Media.
Pentru mai multe imagini din toate cele 3 zile veti gasi:
